duminică, 26 decembrie 2010

Cina din ajun si prinzul de Craciun - 2010



In ajunul Craciunului, conform traditiilor calabrese, am pregatit doar mincare cu peste.
Ca aperitive am pregatit:






Felul intii:



Felul doi:



Nu a lipsit:



si bineinteles




PRINZUL DE CRACIUN 2010



Aperitive:








Salamioare, cascaval afumat, masline, vinete conservate si fenicul conservat

Felul intii:


Felul doi:


Bineinteles ca nu au lipsit dulciurile:
PASTICCINI CU CREMA PASTICCERA




si pandoro (cumparat, ca nu am avut forma sa-l fac acasa)


Un salut de la noi, insotit de urarea,
SARBATORI FERICITE !



8 comentarii:

  1. Craciun Fericit, draga mea! Sarbatori Frumoase si un Nou An bun!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri si bunastare!
    Minunate bucatele tale, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de bunatati!!!
    Iti doresc sarbatori fericite.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun Fericit draga Daniela! Un An Nou plin de vise implinite, bucurii si sanatate. Felicitari pentru meniurile postate. Superb si gustos! Pupici si spor la treaba pentru masa de Revelion!

    RăspundețiȘtergere
  5. cE DE BUNATATI!!!!!LA MULTI ANI SI UN AN NOU PLIN NUMAI DE BUCURII!!!TE PUP CU MARE DRAG!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarbatori fericite in continuare si un An Nou plin de impliniri!
    Ai pregatit o masa pe cinste :)!

    RăspundețiȘtergere
  7. copioasa masa ati avut!
    painea in forma de bradut vreau sa o fac si eu pentru masa dintre ani. sper sa imi iasa si mie frumos, ca a ta arata tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. caspiterina quante cose buone hai preparato..
    bravissimaaaa!!
    Felice 2011!!
    baci
    Enza

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !