miercuri, 21 noiembrie 2012

Rulouri cu somon afumat


Un aperitiv usor de facut, rapid si gustos. Daca va treziti, asa ca mine, cu un pachetel de somon afumat in frigider, care mai are o zi si risca sa nu mai fie bun, faceti repejor un aperitiv delicios, recunosc ca noi am gustat, restul a mincat Isabella, sau ca sa zic asa, ea a umplut farfurioara ei si ce a mai ramas a mincat noi...
Ingrediente:
  • somon afumat
  • brinza philadelphia
  • un pic de marar proaspat (eu am inca, in gradina)
  • salata (tot din gradina)
  • susan
  • rosii
  • origano
  • otet balsamic
  • ulei de masline
  • sare
Intindeti frumusel feliile de somon, apoi deasupra puneti un strat de brinzica philadephia, cred ca merge si brinza topita din aia in triunghiuri mici, presarati un pic de marar proaspat taiat marunt, asezam salata din cea verde si creata am pus eu (cu rusinica recunosc ca nu stiu cum ii zice in limba materna), rulam frumos apoi taiem in trei (depinde de marimea feliilor de somon) si tavalim rulourile prin seminte de susan.
Asezam frumos pe o farfurie frunze de salata, atention... si pe astea lee manincam, asta pentru ca sint sanatoase si fug virusii din jurul nostru, decoram apoi cu rosii pe care am presarat origano, otet balsamic si un firicel de ulei, apoi platoul il bagam in frigider pina in momentul servirii, cind vom presara si un pic de sare pe rosii.
Vedeti, rapid si delicios...
Pofta buna sa aveti !


30 de comentarii:

  1. Doamna Calabres,pe cuvant daca nu sunt nebuna dupa acest preparat;trebuie sa-l fac si eu !:)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha... ce mai facut sa rid... Eu sint doamna Calabrisella, soata e Calabres... hi, hi...
      Adina, prepari si papi cu tot cu salata... Pupici !!!

      Ștergere
  2. Eu am voie si branzica, tin regim nu post! Deci nu mai este! isabella a mancat tot! Trebuie sa-mi fac singura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mari, ma tem ca trebuie sa faci singurica, noi doar ne-am murdarit pe la gura, iar domnisoara si-a lins mustatile si a rontait si salata, aia verde, ca cealalta e amaruie... Pupici !!!

      Ștergere
  3. Sunt perfecte pentru o masa festiva si nu numai! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Eu as servi cit mai des, cu sau fara masa festiva...

      Ștergere
  4. Super bine arata! Delicioase!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai raceala care ma chinuie ma opreste sa pregatesc pe loc aperitivul asta apetisant.
    Dar promit ca imi voi satisface pofta imediat ce ma voi simti mai bine.
    Somonul fume este o delicatesa care imi place in mod deosebit, iar combinatia ta mi se pare perfecta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kyra, imi pare rau iubita, ca esti racita... Si la noi bintuie virusii, sper totusi sa nu prinda Isabella, ca la mine e mai usor... Pupici si sanatate multa !

      Ștergere
  6. Wouw!!!!! une très belle réalisation, j'adoreeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai ce-mi plac!!! Nu am facut niciodata somon cu philadelphia. Neaparat voi face si eu..mersi de idee!
    baci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Nicoleta ! Sa vezi cit e de gustos... De fapt eu sint innebunita dupa ambele ingrediente... Pupici !!!

      Ștergere
  8. Sunt grozave, nu ma mir ca si-a umplut farfuria!! Eu le-as fi luat pe toate ;) Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai mai, Paula... cum adica sa le ia pe toate ?! Pai nu trebuie sa guste si mami cu papi ?! Te-am pupicit si-ti doresc o zi minunata !

      Ștergere
  9. Uff, doamne, ce faine-s!! Gand la gand cu bucurie!! Am facut si eu ceva special cu philadelphia si somon.In curand postez. puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liano, ma strigi cind publici reteta, ca sa vin repejor in vizita... Pupici !!!

      Ștergere
  10. Sunt foarte bune si aspectuoase!
    O idee minunata pentru mesele de sarbatori ce bat la usa! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Oooo daaa,le stiu, le-am si facut acum ceva vreme, foarte bune!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca ai minca in fiecare zi ?! Eu nu rezist in fata somonului afumat... Pupici !

      Ștergere
  12. Foarte frumoasa prezentarea!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Daniela..sono perfetti per un antipasto..segnati!!
    Baci cara e Buona Domenica!!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce bine arata! Imi place combinatia si ador somonul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Kadia ! Si eu sint innebunita dupa somonul afumat... Pupici si multumesc de vizita !

      Ștergere
  15. O idees uper de aperitiv pentru masa de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maya ! Iti dai seama ca in ajunul Craciunului, cind la italieni se maninca peste, nu va lipsi de pe masa... mai ales ca doar asa pot sa bag niste salata si pacalesc odrasla... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !