joi, 26 iulie 2012

Strudel cu dovlecei


In sfirsit am ochit doi dovlecei in gradina mea... Am facut repejor un strudel, bunut, bunut...
Ingrediente:
  • un pachet aluat frantuzesc
  • doi dovlecei
  • prosciutto cotto
  • brinza topita (sottilette)
  • lapte si mac pentru uns pe deasupra
De obicei folosesc aluatul frantuzesc proaspat, acesta a fost congelat si nu a iesit atit de "umflat in pene" cum imi place mie. Am preincalzit cuptorul la 180 de grade, am intins aluatul frantuzesc, am asezat un strat de dovlecei spalati si taiati pe lungime cit de subtiri am putut (eu am o specie de razatoare care taie foarte subtire), am asezat un strat de prosciutto cotto (merge foarte bine sunca presata), bucatele de brinza topita si am continuat cu inca un strat de dovlecei, prosciutto cotto, brinzica. Am rulat strudelul, nu prea strins, altfel ramine aluatul crud pe interior, am uns cu lapte, apoi am presarat mac si am bagat tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de cca 40 de minute.
Am lasat la racit, iar cind era foarte putin caldut, l-am taiat felii si am servit. E foarte gustos caldut, dar si rece merge nemaipomenit de bine, daca asezam alaturi si niste felii de rosii, condimentate cu ulei, otet balsamic si origano. 
Pofta mare !




23 de comentarii:

  1. Mooooaaammmma cum arata.Ce pofta mi-ai facut.
    Am notat reteta.Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa spun si ce gust are ?! Yamiii... Pupici si o zi minunata sa ai !

      Ștergere
  2. Au un aspect atat de apetisant !:)
    Delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asa cum spunea Micul: moooaaaaammmmmaaaaaa cum arata! :D
    Imi curg bale cum are Kiva (catelusha noastra) cind ii trec gainile pe sub nas. :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu poti sa rezolvi problema, catelusha nu prea are sanse... hi, hi...

      Ștergere
  4. Wow... arata foarte fff bine, salivam toti pe aici :)) pupicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi inchipui ce gust a avut dovlecelul cu branza topita!Mi-ai facut pofta de ceva cu dovlecel,preferatul meu!Pupici s o zi buna sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost foarte bun, mai facusem eu cu altfel de brinzeturi, dar brinzica asta, ramine moale si cind e rece, nu se intareste... Pupici si fug in gradina sa vad daca a mai rasarit vreun dovlecel...

      Ștergere
  6. Si eu fac ceva asemanator, e delicios!!Pupci

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ar prinde si mie doua trei portii. Ce bine arata! N-am facut niciodata dar m-ai facut sa imi salvezi si eu reteta. Dupa post sper am sa o fac si eu pentru ai mei. Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carol, sigur doua-trei cite vrei... Sa te ajute Dumnezeu sa tii post, eu nu prea reusesc in perioada asta, ca mereu sintem plecati... Pupici si week-end minunat sa ai !

      Ștergere
  8. Hmmm foarte interesant si cred ca tare delicios!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost delicios... brinzica topita ramine moale, moale si te imbie la mincat, dar cu un paharut de bere rece alaturi...

      Ștergere
  9. Ahhh, super din nou...un deliciu!! Felicitari pentru retetele frumoase!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !