miercuri, 2 martie 2011

Piept de pui cu sos de soia


Piept de pui, sanatos si delicios. 
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente: 
* cca 400 g piept de pui
* sucul de la o lamiie si jumatate
* ulei de masline cit sa fie unsa tigaia de prajit
*  3-4 linguri seminte de susan
* cca 4 linguri sos de soia

Taiem feliute pieptul de pui si-l rumenim intr-o tigaie de prajit antiaderenta cu putin ulei.  Cind s-a colorat un pic carnea, adaugam sucul de lamiie si invirtim carnea pe ambele parti, pina ce vedem ca  sucul de lamiie s-a evaporat. Acum adaugam sosul de soia /salsa se cheama in italiana si invirtim din nou carnea ca sa prinda gust. Adaugam semintele de susan si invirtim din nou bine feliile de piept ca se lipeasca bine de bucatile de piept. Le asezam pe platou, ornam cu felii de lamiie si servim (pasajul cu feliile de lamiie l-am sarit, ca trebuia sa masor febra Isabellei, care sper totusi sa dispara cit mai repede).
Un sfat: se recomanda sa prajim la foc rapid pieptul de pui ca sa nu aiba timp sa se intareasca. 
Usor de facut, rapid, gustos si sanatos (pentru ca nu-i prajit in ulei mult)


8 comentarii:

  1. ciao Daniela,bine te-am regasit!!complimente pentru toate retetele postate si la care eu nu am comentat,este o perioada urata asta pentru mine,sper sa treaca...pieptul asta de pui crocant este super!!o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicole, ma bucur ca ai dat un semn de viata si sper sa-ti revii cit mai repede. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Daniela arata delocios.. trebuie incercata reteta..multa sanatate Isabellei ,,mindra"mea tocmai s-a facut bine.
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Lale ! Domnisorica mea a sarbatorit ieri carnavalul in parcul copiilor, citeva ore bune, era cald, frumos, i-au lasat educatoarele doar in puloverase, asa ca acum... tragem consecintele... Pupici si multumesc de urari !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de idee.Chiar aveam scos un piept de pui pentru maine (sint la dieta pentru colesterol)si nu stiam cum sa mi-l fac .Voiam ceva bun...stii deja salivez cand gatesc pentru EI...asa ca imi iau revansa!!!PUPICEI...

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutza, e foarte gustos, daca a mincat si-al meu barbat care-i anti carne de puiut... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Petronela, daca ai probleme cu colesterolul, asta-i reteta perfecta pentru ca nu are decit un firicel de ulei. Mai poti face si piept de pui la cuptor... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !