luni, 21 ianuarie 2013

Biscuiti "impuscati"


Primii mei biscuiti facuti cu pistolul sau cum le spun eu "impuscati", nu in cap ci pe tava cuptorului...

  • 250 g faina
  • 50 g amidon de porumb
  • 100 g zahar praf
  • 180 g unt la temperatura camerei
  • un ou
  • esenta de vanilie
  • coaja rasa de la o portocala (sau de la o lamiie)

Mixam intr-un vas, untul molcut impreuna cu zaharul praf, apoi adaugam oul, coaja de portocale, esenta de vanilie si dupa ce am amestecat bine ingredientele, adaugam cite un pic din faina cernuta impreuna cu amidonul. 
Nu-mi ieseau niciodata acesti biscuiti, pentru ca puneam in tava de la cuptor o coala de hirtie de copt. Gresit, cum "impuscam" biscuitele, cum ridicam aparatul cu tot cu aluat. 
Deci, ca sa iasa buni biscuitii, ii impuscam direct pe tava fara ca aceasta sa fie unsa cu unt sau ulei.
Daca dorim sa facem biscuitii mai grosi (eu nu am facut asa ceva), puteti apasa de doua ori pe butonul instrumentului. 
Preincalzim cuptorul la cca 175 de grade si coacem biscuitii timp de 10-12 minute, atentie stati cu ochii pe cuptor ca altfel se ard imediat. 
Acestia au fost biscuitii, care au tronat pe masuta noastra de anul nou. 


24 de comentarii:

  1. Abia voiam sa te intreb daca a ramas vreunul,insa am citit ca i-ai facut de Anul Nou,o sa trebuiasca sa impusc si eu o tura,mi se pare tare buna reteta ta,pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicole, eu sint multumita de reteta, mi-a iesit din prima... Gasisem eu alte retete, dar faina era egala cu untul, ca greutate... prea grase pentru mine... Pupici si spor la impuscat !

      Ștergere
  2. Parca ziceai ca nu ai chef de nimic?
    Dar asa ne faci ciuda.
    Uf, tare buni trebuie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu vezi ce chef am ?! Abia reusesc sa postez cite o reteta disparuta de mult in burticile noastre...

      Ștergere
  3. Pai au iesit perfecti din prima! Foarte frumosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost incintata, ca am mai avut un pistol, dar dadusem si peste retete care m-au ajutat sa desfiintez unealta, adica s-a rupt...

      Ștergere
  4. Ce dragutei sunt!:)
    Mi-ai adus aminte ca am o presa noua nouta si am folosit-o decat o data!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tu mi-ai dat curaj, cind ai postat reteta, am spus ca sigur voi reusi si eu sa "impusc" indivizii in tava...

      Ștergere
  5. Foarte buni,insa parearea mea este ca aveti prea multi:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. As manca si eu niste biscuiti impuscati dar n-am pistol.Ai tai sunt exceptionali!!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca eu am omorit un pistol, pina am cumparat altul si cu asta mi-au iesit din prima... Pupici !

      Ștergere
  7. Ce frumusei sunt! Vreau si niste impuscaturi dintr-astea ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iar ai preparat biscuiti din aceia buni buni!!!As fura si eu pentru maine dimineata la cafea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare bine arata biscuitii! Reteta trebue sa o testez si eu... imi place !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Lia ! Acum ca mi-ai reamintit, trebuie sa fac si eu din nou biscuiti astia...

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !