miercuri, 3 iulie 2013

Muffins cu cacao


Ingrediente necesare:
  • 110 g faina
  • 100 g zahar
  • 30 g cacao
  • 8 g praf de copt
  • 30 ml ulei de floarea soarelui
  • 80 g lapte
  • 2 oua
  • un praf de sare
Intr-un vas, amestecam ouale impreuna cu laptele si uleiul, iar intr-un alt vas, cernem faina, cacao si praful de copt, adaugam zaharul si sarea si amestecam bine ingredientele. Rasturnam compozia de lichide, adica oua, lapte si ulei, in vasul in care avem ingredientele uscate si amestecam bine cu o lingura de lemn, pina vom obtine o compozitie omogena. In formele de muffins, punem cca 3/4 compozitie (chiar si un pic mai putin, pentru ca, cresc destul de mult in cuptor) si bagam muffins-ii in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de cca 20 de minute. Lasam sa se raceasca bine (eu le-am taiat un pic motul de deasupra) si decoram cu moturele de frisca, bombonele, tot ce avem la indemina. Eu am facut portie dubla, ca le-am facut pentru copii. Sint foarte fragede, foarte delicioase alaturi de cafeaua de dimineata, dar... pentru gustul meu, cred ca as pune doar 20 de grame de cacao si as mari cantitatea de faina. 
Oricum, mofturosi nu au fost si s-au mincat toate. 


14 comentarii:

  1. Sigur ca au avut succes.
    Cum altfel?
    Cu asa bunatati mergi la tinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunatatile pentru copii daca nu sint un pic ochioase, nu le maninca... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm, ce briose delicioase! Yum yum!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmmm, ce bunatati am gasit eu aici!! Delicioase foc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumusele sunt!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iau o briosa pentru dimineata ca tare bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana sa ajung eu cred ca nu mai e nimic:)
    Vezi ce se intampla ca nu pot sa intru pe link-ul tau de ceva vreme, e vreo problema ?
    Pupici fetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubita, nu cred ca are nimic blogul meu, doar ca de la 1 iulie, de cind nenea google nu stiu ce a facut... si eu cind intru pe bloguri, intii imi apare o minune care nu are nici o legatura cu blogul, abia apoi pot intr sa las comentarii... Eu la blog nu am facut nici o modificare, dar chiar de pe 1 iulie, am inceput sa am si eu problemute din astea cu dureri de cap... Pupici multi si dulci !

      Ștergere
  8. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a spam
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    Registration for the "Directory" blog, are free. We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    ****************
    Ciao I'am Chris Dalla Francia!
    Questo non è uno spam
    Si dispone di un meraviglioso blog che ritengo essere registrato Dizionario Internazionale Blog. You Will rappresentare il tuo paese
    Si prega di visitare il seguente link e commentare il tuo blog nome
    Indirizzo del blog
    Posizione del vostro paese di funzionamento Nel commento di sessione che verrà aggiunto nella vostra lista Paese
    Sul lato destro, nella "lista verde", troverete tutti i paesi e se si fa clic su di loro, si trovano i nomi di blog da quel Paese.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Buon blogging
    Registrazione per il blog "Directory", sono gratuiti. Vi chiediamo solo di seguire il blog. Grazie per la vostra comprensione

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !