marți, 5 iunie 2012

La multi ani, puiut mic !!! Tort aniversare, 7 ani !



Am 7 ani...


Astazi, ingerasul nostru scump, implineste 7 anisori !
La multi ani, puiut micut ! 
Sa cresti mare, sa fii mereu fericita si zimbitoare ca in aceasta zi insorita !
Sa nu cunosti niciodata tristetea si chiar si atunci cind mami si tati vor fi batrini, batrini, sa le alini viata cu un zimbet, nimic mai mult !
Te iubim draga noastra, mai ceva ca pe lumina ochilor
si-ti dorim tot binele din lume !!!

Ingrediente pandispan:
* am facut doua blaturi de rulada frageda, frageda... reteta o gasiti aici
Umplutura:
Decorat tortul:
  • camy cream: 
  • 250 g mascarpone
  • 90 g lapte condensat
  • 125 g frisca lichida
Am facut intii crema pasticcera, dupa reteta pe care o am eu. Am lasat crema la racit, apoi am facut cele doua foi de blat. Cind s-au racit, le-am taiat in doua pentru ca erau destul de grosute, apoi am asamblat tortul, o foaie de tort, crema pasticcera, capsuni spalate, sterse de apa si taiate felii, apoi inca doua rinduri... blat, crema, capsuni. 
Am preparat camy cream: am mixat bine frisca lichida, pina s-a intepenit bine de tot, iar separat am mixat mascarponele, apoi am adaugat cite un pic de lapte condensat, pina am incorporat bine ambele ingrediente. Am adaugat apoi frisca ai am amestecat usurel cu o lingura de lemn. Am acoperit tortuletul, am decorat si l-am lasat la rece pina a doua zi. Atentie, blatul nu trebuie insiropat pentru ca este foarte fraged.
Sectiune cu feliuta de tort nu am, pentru ca a disparut tot, tot... nici macar o firimitura mica nu a ramas... pentru furnici...


Si o poza cu toata echipa de prichindei... multumindu-va inca o data din suflet, pentru urari.


45 de comentarii:

  1. La multi ani Frumoasei voastre, sa fie fericita si sa aiba parte doar de bucurii in viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani fericiti puiului tau, Daniela!
    Numai bine va doresc :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti traiasca puiul sanatos si fericit,sa aiba parte numai de bucurii in viata si tu sa te bucuri alaturi de ea!
    La multi ani si pupici de la noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de urari ! Sa dea Dumnezeu ca toti copilasii sa fie fericiti ! Pupici dulci de la sarbatorita si de la mamica !

      Ștergere
  4. Dani, pentru ca ai fost aproape de mine ,te pup si te rasplatesc cu un premiu virtual pe care o sa-l gasesti la mine pe blog !

    Sa-ti traiasca fetita frumoasa !:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Adina ! Cum imi fac timp te vizitez, ca saptamina asta mai am putina treaba !!! Pupici !!!

      Ștergere
  5. Joyeux anniversaire à ta petite fille elle est très belle ta princesse, une vrai demoiselle, je lui souhaite tout de bon dans sa vie.

    Ce gâteau et magnifique.

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani cu sanatate si bucurii alaturi de parintii tai, scumpa de 7 anisori ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, copila draga. Sa te bucuri impreuna cu parintii tai de viata minunata pe care ti-o fauresc, sa fii sanatoasa, sa fii desteapta sa iti implinesti toate visele, si sa ai parte doar de zile fericite.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani ingerasului vostru !!! Sa creasca mare si sanatoasa si sa va bucure viata mereu !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani fericiti printesei tale! Foarte frumos tort!

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTI ANI ,pt. printesa voastra ,sa fie fericita ,frumoasa si sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani printesei! Este un ingeras dulce de tot!! sa cresteti mari si sanatosi! La multi ani scumpa mea! Pupici cu sclipici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Adela, pentru urari pentru pupici !!! Pupici si de la noi !!!

      Ștergere
  12. LA MULTI MULTI ANI!! Incununati de sanatate, bucurii ! pup fata frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani puiutului tau,sa fie sanatoasa,sa aiba in viata numai bucurii si fericire!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani frumosi si fericiti printesei voastre!
    Te asteapta un premiu la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru urari ! Cind am un picut de timp, vin sa ridic premiul ! Pupici !

      Ștergere
  15. La multi ani printesei:X!!!!!!!Sa fie sanatoasa si fericita tot restul vietii, sa va bucurati de ea in fiecare secunda a vietii:X!!!!!! Pupici cu sclipici:X!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. "LA MULTI ANI"! printesei tale iubite.Sa creasca mare si sa fie fericita si iubita toata viata.
    Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  17. felicitari! si baiatul meu a implinit 7 ani acum 3 luni

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, sa fie sanatoasa si sa aiba parte de tot ce e mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  19. la multi ani! sa creasca mare, frumoasa, desteapta si ambitioasa :))

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani!!! Sa creasca mare, sanatoasa si sa va aduca numai bucurii. E foarte frumusica si cocheta :) Si in zodie cu mine ;)

    Pupici! Tortul pare delicios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Danutza ! Fete frumoase si talentate in zodia gemenilor... Pupici si da... tortul a fost delicios, ca a disparut repejor, repejor, adica tot... iar un baietel, mi-a cerut reteta... hi, hi...

      Ștergere
  21. La multi ani! Scuze de intarziere. Sa creasca frumoasa si desteapta. Week-end placu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mina de urari ! Urarile din inima sint binevenite oricind... Pupici !!!

      Ștergere
  22. LA MULȚI ANI ....!! SĂ CREȘTEȚI MARI SI FRUMOASE!!!SUPER TORTUL AȘA CA PENTRU DOMNIȘOARE....!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de urari ! Pai de-acum e domnisorica mare... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !