vineri, 16 noiembrie 2012

Minestrone


Minestrone italian sau mai bine spus, o supa de verdeturi cu paste...
Ingredientele folosite de mine:
  • un morcov marime mijlocie
  • 6 ciuperci
  • o bucata varza
  • un sfert de ceapa
  • 7 rosii cherry 
  • o mina mazare
  • 20 bucati fasole pastai
  • o mina buna de fasole boabe (nu uscate, ale mele au fost culese din gradina si congelate)
  • o legaturica de patrunjel
  • 3 cartofi
  • sare dupa gust
  • 3-4 linguri ulei de masline
  • paste
In afara de cartofi, varza, ceapa si patrunjelul, toate ingredientele le-am scos din congelator si sint din productia proprie, adica din gradina noastra...
Am taiat marunt ciupercile (astea sint tot din gradina si dau un gust minunat supei), varza, ceapa, patrunjelul si le-am aruncat in oala sub presiune (oala minune, noul membru al bucatariei mele), am taiat si cartofiorii cuburele, dupa ce i-am curatat si spalat, rosiile taiate si ele tot de la congelator, apoi una peste alta, fasole pastai taiate, fasolele boabe, mazarea, sare dupa gust, uleiul de masline si am acoperit cu apa, iar in cca 40-50 de minute, am avut un minestrone delicios... si rapid, ca pe vremea cind faceam in oale obisnuite, trebuia sa fierb ingredientele cca 4 ore. 
Separat am fiert pastele, depinde de citi membri sint in familie, le-am scurs, le-am amestecat cu supa de legume si am servit papita calda... Sotul a servit cu parmezan ras deasupra si ardei iuti...-
Daca postiti serviti ca mine, daca nu postiti, adaugati o lingura de smintina deasupra si papati cu lingurita, linguroiul, polonicul... 
Pofta mare sa aveti !


12 comentarii:

  1. Eu oala minune inca nu am, mi-e cam frica de ea :)))!
    Ma prezint la tine imediat, are de toate, e fiebinte, imi place de numa'!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Any, eu abia am cumpar oala si ma simt minunat cu ea... Mi-era frica, iar primele dati am stat cu ochii doar pe butonul de unde iesea aburul, dar am vazut ca "nu musca", iar daca dai focul la mic dupa ce tiuie si iese abur, programezi cesuletul si suna cind papita e gata... Pupici !!!

      Ștergere
  2. Am picat la fix pentru o portie mare;arata spectaculos!:)
    Weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, ar fi aratat si mai bine, dar era fierbint si-mi omora aparatul cind faceam pozele... Pupici !

      Ștergere
  3. Ce vrei in schimbul unei farfurii cu supa?Imi place foarte mult!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O bucata de piine calda... Imediat vin la tine si fur o bucatica... Pupici !!!

      Ștergere
  4. Uite o idee buna pentru pranz/cina zilele ce vin :) Arata bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olguta, asta-i papita care se maninca des in zilele friguroase... Multumesc de vizita !

      Ștergere
  5. Eu n-am mancat pana acum minestrone, dar vin cu farfuriuta la tine sa-mi dai o portie sa testez :D

    Pupici si weekend insorit!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danutza, minestronele e o supa de legume, cu cit pui mai multe in el (ea), cu atit iese mai gustos... Pui si telina si leustean, tot ce vrei, eu din astea nu am avut... Te astept cu farfurioara... Pupici si week-end placut !

      Ștergere
  6. Am tot auzit eu de minestrone dar de incercat inca nu m-am incumetat :) Imi fac eu timp si pentru ea, acunm ma invit la tine la masa ;)Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula, daca-ti place supa de legume, ca asta e, cu de toate... Te astept la masa... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !