luni, 23 iulie 2012

Inghetata cu ananas



Dupa atita salata, astazi va servesc cu o inghetata delicioasa, nu prea dulce, dar foarte gustoasa...
Ingrediente:
  • 350 g pulpa de ananas proaspat (adica nu din cel conservat)
  • 150 g zahar praf
  • o lamiie
  • 250 ml frisca neindulcita
  • 150 ml lapte
  • 30 g praf pentru budinca de vanilie
Intii de toate am preparat budinca. In reteta din carticica mea, spunea sa mixez budinca impreuna cu laptele timp de un minut si sa-l bag in frigider pina se ingroasa. Dar cum pe pliculetul cu budinca scria ca trebuie pus laptele cald peste praful de budinca si amestecat usurel in craticioara pusa pe la foc mic pina se ingroasa, am facut o tirica dupa capul meu, adica nici praful crud nici fiert, l-am facut asa mai la smecherie, l-am facut in baie de aburi (laptele plus budinca) pina s-a ingrosat un pic. Am lasat la racit bine, apoi l-am bagat in frigider. 
Ananasul l-am curatat, am eliminat partea dura din interior, am taiat bucatele mici si le-am mixat impreuna cu zaharul praf si zeama de lamiie, pina s-a transformat in piure. Atentie, daca nu sinteti iubitori de gustul dulce-acrut, puneti intii zeama de la o jumatate de lamiie, apoi la sfirsit, daca doriti, puteti adauga restul. 
Am turnat compozitia cu ananas peste cea cu budinca, am adaugat si frisca lichida (nu zbatuta), am amestecat bine ingredientele, apoi le-am pus in cuva aparatului pentru inghetata, cca 40 de minute (depinde de fiecare aparat in parte, in carticica scria 25-30 de minute, dar e cartea altei aparaturi). Rasturnam intr-un vas din plastic, punem capacul, dam la congelator si mincam cum vrem si cind avem chef, inghetata proaspata si gustoasa...
Poftiti, va rog serviti !!!
Daca nu plecati in vacanta, va servesc si cu un ghiacciolo... dar sa-mi fac timp sa scriu reteta...
Va doresc o saptamina minunata !




22 de comentarii:

  1. Ce frumoasa si delicioasa trebuie sa fie...imi place ananasul, pupicei si o sapt minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delicioasa si racoroasa, deh... doar e inghetata, nu ?! Pupici !!!

      Ștergere
  2. Ce aromata trebuie sa fie !!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma invit si eu la o portie. Pup si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Una, doua, cit vrei... daca nu ajunge, mai fac ... Pupici si o saptamina minunata iti doresc !

      Ștergere
  4. Tot,tot as infuleca de acolo.Ador inghetata,cred ca stii deja acest lucru.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred, nici eu nu rezist in fata inghetatelor, de aceea le fac cu mai putin zahar, adica sper sa ajute sa nu se clatine prea rau cintarul... Pupici !

      Ștergere
  5. mmmmmmm....delicioasa si aromata! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador inghetata de ananas.
    te pup si-ti doresc o saptamana excelenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult... Pupici si o saptamina minunata sa ai !!!

      Ștergere
  7. Sa stii ca am mancat si eu atata salata vara asta....asa ca o inghetata servesc cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He, he... inseamna ca merge de minune inghetata... La noi s-a mai racorit si am inceput sa mai mincam cite ceva gatit...

      Ștergere
  8. Proaspata,gustoasa si sanatosa!Ce e facut in casa e cel mai bun!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Pot sa simt parfumul ananasului proaspat si imi vine apa in gura !:)
    O inghetata delicioasa,de dieta !:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... daca tinem cont ca ananasul ajuta la slabit... Pupici !!!

      Ștergere
  10. Tare bine arata ingheteta si chiar daca s-a racorit dupa ploaie tot as manca un pic de la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dau la schimb cu ploaia de la tine... Tu serveste, ca miine fac alta... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !