duminică, 16 iunie 2013

Muffins fragezi cu iaurt


Ce ziceti de un muffins pufos si delicios?!

Ingrediente pentru 12 bucati:

  • 125 ml iaurt
  • 75 g unt
  • 2 oua
  • 150 g faina
  • 125 g zahar
  • o pastaie de vanilie
  • o jumatate lingurita bicarbonat (eu am pus faina cu agent de crestere)
  • un praf de sare
Intr-un castronel mixam iaurtul, untul topit dar rece si ouale. Cu ajutorul unul cutit taiem usurel pastaia de vanilie si cu lingurita culegem toate semintele, pe care le adaugam peste compozitia de ingrediente lichide, mixind pina se amesteca bine. In vasul de la mixer, am cernut faina, am adaugat zaharul, sarea si bicarbonatul (dupa cum am scris mai sus, faina mea avea deja praf de copt in ea, e speciala pentru dulciuri, dar tura viitoare voi face muffinsii cu bicarbonat), adaugam deasupra ingredientele lichide, mixam pina se incorporeaza bine toate. Daca aveti forme de muffiins normale, le ungeti un pic cu unt, ale mele sint din silicon, dar cum am pus si hirtie speciala pentru dulciuri, nu a fost nevoie de altceva. 
Preincalzim cuptorul la 170 de grade, varsam compozitia in forme, atentie nu puneti multa compozitie pentru ca, cresc enorm in cuptor, dupa care bagam tava in cuptor timp de cca 25-30 de minute, depinde de cuptor.
Lasam la racit, presaram un pic de zahar pudra deasupra si... servim linga cafea sau o canita de laptic, pentru copii, bineinteles. 
O poza cu toata familia, sau ma rog, aproape toata, ca Isabella nu a rezistat in fata ispitei


si un interior pufos...

10 comentarii:

  1. Vin imediat la tine sa-mi dai si mie unul, doi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Stefy, la mine acasa e bun, tot ce dispare instantaneu... hi, hi... Pupici *

      Ștergere
  3. Ce frumusele sunt! Pufoase si delicioase! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept o bruneta :)ca pe astea le-a devorat Isabella!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum imi fac o tirica de timp, am sa postez si brunetele, asa mai bronzatele... dar intii, am sa va servesc cu o inghetata, ca e prea cald... Pupici!

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !