joi, 20 iunie 2013

Inghetata de piersici si zmeura



Caldura maaare... Asa ca, o inghetata sa ne racoreasca, e binevenita la orice ora, chiar si noaptea.
Ingrediente:

  • 300 g piersici (fara simburi si pielita)
  • 100 g zahar
  • 2 linguri suc de lamiie
  • 200 g frisca lichida
  • o mina buna de zmeura (cca 20 de bucati)
Intii curatim de pielita piersicile, eliminam simburii si le cintarim. In vasul de la mixer, punem pulpa piersicilor taiata marunt (atentie, piersicile trebuie sa fie coapte bine, nu pe jumatate crude, altfel nu iese buna inghetata), adaugam zaharul si sucul de lamiie si mixam pina vom obtine un piure. Adaugam frisca lichida si rece de la frigider, apoi rasturnam totul in aparatul de facut inghetata, iar dupa vreo 15 minute, am aruncat si zmeura in cuva aparatului de inghetata, dar... cred ca ar fi trebuit sa pun mai multa zmeurica. Hmmm, data viitoarea, ca piersicile care le aveam, erau atit de coapte, ca le-am decojit, scos simburele, rupt cu degetele si le-am pus cite 300 de grame, in pungute la congelator. 
Iar dupa 20 de minute, inghetata mea era perfecta, numai buna de mincat.
Serviti cu incredere, e racoroasa si delicioasa !



14 comentarii:

  1. Trecut pe lista, draga mea! Ne place inghetata la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo, daca-ti spun ca Isabella vroia aseara la ora 9, inghetata facuta de mama, cica sa nu o mincam toata, noi doar sa gustam, ca de restul se ocupa ea... hi, hi... Pupici !

      Ștergere
  2. N-ai inima!
    Si titlul blogului zice asta: "preparam si mincam".
    Adica mincati tot?
    Da la noi te gindesti!
    Pe caldura asta, zau asa, e inuman sa ne amagesti cu inghetata asta buna.
    :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce simpatica esti, Kyra ! Pai nu-i asa, "preparam si mincam", era mai rau daca spuneam "preparam si aruncam", atunci inseamna ca eram un dezastru... Si-ti spun un secret, inimioara am, de aia impartasesc cu voi tot ce savuram, daca erai mai aproape de noi, te invitam sigur sa ne ajuti.. hi, hi.... Pupici !

      Ștergere
  3. Inghetataaaaaa, am venit repede!! Caise si zmeura...hmm, cred ca e grozava!

    RăspundețiȘtergere
  4. Grozava aceasta combinatie!Imi plac si caisele si zmeura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nene Haplea ! Imi aduci aminte de lucruri sfinte, ca..., caise nu am mai mincat de ani buni...

      Ștergere
  5. Mmmm, ce-as papa acum cu pofta o cupa cu inghetata delicioasa! Arata apetisant :)

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Dani,iti dau eu sa gusti caise mari,parfumate.:)Mi le-a adus cineva la usa,o galeata plina.Le-am cumparat cu 3,5 lei/kg,pomana curata pentru ca in piata le gasesc cu 7-8 lei/kg.
    Tocmai am terminat gemul si am oprit cateva pentru tarta!
    Te astept,dar sa vii cu inghetata,clar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, of, cum nu stai tu mai aproape ca veneam imediat in vizita. Dupa gemul de caise sint innebunita, facea mama si-mi aducea cind eram la liceu la internat, puneam pe felia de pandispan si mincam dimineata, demential de bun. Pupici si... fug repejor sa pun de-o inghetata.

      Ștergere
    2. Adina, acum recunosc cu rusinica, ca in acel an m-am ingrasat 8 kg, dar aveam 15 ani si nu se vedea, hi, hi...

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !