marți, 14 aprilie 2009

Salata boeuf - Insalata russa

Salata boeuf nu lipseste niciodata de pe masa noastra, de Paste sau Craciun. Cum o fac eu ?! Ei, nu-i mare filosofie...


Ingrediente folosite de mine pentru doua persoane jumatate (hi, hi...)

  • jumatate piept de pui

  • doi morcovi

  • doi cartofi

  • castraveti in otet (dupa gust)

  • maioneza

  • mazare (optional)
Punem la fiert pieptul de pui, cartofii si morcovii curatati si spalati (normal...), fara sa punem sare, ca au castraveciorii suficienta. Cind sint fierte le scoatem pe o farfurie si le lasam sa se raceasca.

Taiem toate ingredientele cuburele




adaugam maioneza, nici din asta nu pun prea multa... si sa nu ma certati, dar am luat-o gata cumparata, rusinica mie, dar recunosc ca nu am facut niciodata in casa, desi cind eram la mama fata, he, hei, asta a fost cu mult timp in urma, faceam dar cu oua fierte si crude, dar nu mai stiu cum se face.


Si gata, asta e salata mea. I-am dat forma rotunda, iar cum Isabella a spus ca seamana cu un tort, a zis sa-i fac si un soare/floare. E decorata destul de simplu, ca la asta mai am de lucrat si am servit-o alaturi de bunatatile din farfuria alaturata, iar in bolurile mici am servit salata de gogosari cu suc de rosii, rosii uscate conservate in ulei si vinete conservate, rosiile si vinetele le-am primit de la rudele sotului. Pofta mare !




6 comentarii:

  1. yumm, mi se face pofta de Paşte :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de vizita, Mazilique... La noi pofta va fi mai deasa, ca deja fetita m-a intrebat cind ii mai fac tort bun ca asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. ce salata bunuta!dar ce ai zis?rosii uscate?alea-mi plac de mooor!bye!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alison, iti trimit un borcanel de rosii uscate, ca am de la rudele sotului. Mie nu-mi placeau ca nu le gustasem, acum nu lipsesc de pe masa noastra... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !