duminică, 24 martie 2013

Rulouri din piept de pui, la cuptor


Astazi va invit, sa serviti alaturi de mine, piept de pui la cuptor. O reteta pe care am vazut-o la televizor, in fata careia n-am rezistat, asa ca am trecut la fapte.
Avem nevoie de:
  • 700 g piept de pui feliat
  • 100 g mozzarella
  • 300 rosii
  • 3 oua
  • 100 pesmet
  • 100 parmezan
  • origano
  • sare
  • piper
Intii de toate, spalam si taiem rosiile cuburele, le punem intr-un castronel, apoi adaugam peste ele mozzarella taiata la fel, le condimentam cu un pic de sare, piper si origano. Cu ajutorul unei linguri, invirtim de citeva ori ingredientele, pina vedem ca le-am amestecat bine. 
Intr-o farfurie, punem pesmetul si parmezanul si le amestecam. Intr-un castronel, zbatem bine ouale, apoi luam cite o felie de piept de pui il batem un pic cu ciocanul pentru carnuri ca sa devina mai fraged, punem intr-un colt o lingura din compozitia cu mozzarela, rulam frumos si prindem la capete cu scobitori, ca sa nu riscam sa dispara toata mozzarella in tava cind va fi introdusa in cuptor. 
Trecem ruloul din piept de pui, intii prin oul zbatut, apoi prin pesmetul amestecat cu parmezan, il asezam in tava tapetata cu hirtie de copt (reteta prevedea o tava unsa cu ulei) si dam tava in cuptorul preincazit la 180 de grade, timp de 30 de minute.
Scoatem din cuptor, asezam pe un platou si le servim calde. Noi le-am servit alaturi de cartofi prajiti, asta la cererea Isabellei.
Pofta mare !


14 comentarii:

  1. Pai daca ne inviti, eu nu pot sa te refuz, sunt convinsa ca e bun tare pieptul de pui facut asa!
    O duminica frumoasa si insorita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte fraged si dispare repejor, iar cu reteta asta, am bagat si niste rosii coapte in motata din dotare... Pupici ! La noi ploua...

      Ștergere
  2. Catolicii sarbatoresc azi "floriile".
    Cum ma cheama Florentina, gindesc ca ai gatit bunaciunile astea ca sa ma inviti la masa sa petrecem impreuna.
    Dau eu vinul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sarbatoresti floriile astazi, "La multi ani !" si bineinteles ca esti invitata mea, cu sau fara vin, ca din asta nu lipseste din casa. Pupici !

      Ștergere
  3. Ce bune trebuie sa fie rulourile tale!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noua ne plac rulourile, fac carnea de pui mult mai savuroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai doar asa am pacalit familionul, cea mica sa manince si rosii, iar sotul sa manince piept de pui...

      Ștergere
  5. Da' ce bunataturi ai facut!! Io bagam si un castron de muraturi ;-)
    puup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata rulourile astea, o mancare clar pe gustul meu ;) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Paula ! Si pe gustul nostru... au fost ! O saptamina minunata sa ai !

      Ștergere
  7. Ce bunanante de rulouri!!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !