vineri, 4 ianuarie 2013

Sarbatori de Craciun si Anul Nou 2012

Bine v-am regasit in noul an !
In primul rind, vreau sa va urez din inima un an cit mai bun, sper ca ati petrecut bine de sarbatori si ca nu veti fi nevoite sa faceti prea multa gimnastica. 
Anul acesta, nu m-am omorit cu mincarurile, ca familia e mica si dupa aia trebuia sa ne sacrificam cu mincatul.
Dar sa incep cu inceputul, adica cu sarbatoarea sfinta a Craciunului, ajun si prinz...

Stelute de craciun, decorate de Isabella
 

Aperitive: 
Vol-au-vent umplute cu crema de philadelphia, marar, midii taiate marunt, decorate cu somon afumat si boabe de rodii, cum se fac ?! reteta o gasiti aici


midii gratinate (sau cum ar spune mama mea, scoici...)



Primul fel: linguine cu fructe de mare ca aici





Prinzul in ziua de Craciun
Aperitive



Felul intii: cu supa cu quadrucci alla carne dupa reteta de aici


Felul doi: cappone umplut


Desert: pandoro italian (cumparat, nu facut de mine...=


 si o salata buna de fructe imbatata cu citeva lingurite de rom si topping de ciucalata pe deasupra..., 
ca cica nu ingrasa... salata nu ingrasa, romul si cioco... daaa...


Nu a lipsit vinul rosu, alb, vinul spumos, coca cola si... apa, ca doar nu ruginim daca bem si apa...

si am ajuns si la ultima zi din an, la cumpana anilor, cind domnisoara noastra a adormit cu jumatate de ora inainte de miezul noptii... jale mare a doua zi, ca nu a baut sampanie...

Incepem cu ceva dulce: Biscuiti "impuscati" facuti cu pistolul pentru biscuiti, distractie mare la capitolul asta


Aperitive: saleuri cu prosciuto crudo, pirjolute la cuptor, ciupercute de cascaval afumat, salamioare, smochine umplute, oua umplute cu ciuperci cu diferenta ca in compozitie am adaugat si o lingura mare de philadephia, rosii uscate conservate, vinete conservate



Primul fel paste la cuptor


Felul doi: roast-beeaf cu salata de varza rosie


Iar la miezul noptii, dupa ce am ciocnit paharele cu sampanie si ne-am pupicit sub visc,
am mincat linte cu cotechino


iar in afara de bauturile pe care le-am servit si de craciun, am incheiat noaptea de anul nou, cu rulada de inghetata cu cappuccino (cumparata si dumneaei... hi, hi...


Si cu aceasta poza delicioasa, am terminat de prezentat ce-am servit noi de sarbatori...
Va doresc inca o data,
La multi ani si-un an cit mai bun !


20 de comentarii:

  1. Numai bunatati...mmmm!! La multi ani ..un 2013 cu bucurii si realizari! baci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Nico !
      La multi ani si-un an cit mai bun !
      Pupici !!!

      Ștergere
  2. Un regal... un An Nou cu bucuri si multe realizari! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani ! Un an nou plin de bucurii si sanatate !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, Mimmi ! Un an nou cit mai bun, cu sanatate, bucurii si impliniri !

      Ștergere
  4. Cate bunatati Daniela, cu siguranta as fi gustat din toate, pentru ca sunt toate pe gustul meu!
    Sa va fie de bine, un an nou fericit iti doresc tie si familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Any !
      La multi ani si-un an cit mai minunat sa ai, alaturi de cei dragi ! Pupici !

      Ștergere
  5. La multi ani si un an nou fantastic iti doresc, draga Daniela! :* Ce festin!! Mi-ar fi placut sa fiu musafir la masa voastra imbelsugata...a mai ramas ceva? un biscuite, o maslina macar, nimic? te puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, Liana ! Maslinute am, din cele conservate de mine, iar biscuiti sint, dar altii, facut anul acesta... Pupici si-un an nou cit mai bun !

      Ștergere
  6. La multi ani! O adevarata masa ! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. O gramada de bunatati!! La multi ani cu sanatate si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, ce super arata toate! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Un premiu asteapta la mine sa fie revendicat de o bucatareasa minunata! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti ofer cu drag un premiu si te astept pe blog sa-l ridici! :)

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !