duminică, 29 iulie 2012

Inghetata bicolora/Ghiaccioli bicolori


Daca ieri am facut din nou dulceata de mure, am facut si un nou model de inghetata.
  • 300 g piersici
  • 150 ml lapte
  • 30 g zahar
  • o lingura suc de lamiie
Am spalat, curatat de pielita si am eliminat simburii de la piersici, care erau extracoapte..., mai pe italiana, mature-mature... Am mixat piersicile impreuna cu zaharul pina am obtinut un piure, am adaugat apoi laptele si sucul de lamiie si am amestecat bine ingredientele. Si cum mi-era mila sa spal vasul in care tocmai facusem dulceata de mure, am pus o parte din compozitia cu piersici in recipientul respectiv si frumusel cu lingura de lemn am amestecat pina s-a curatat oala si s-a colorat compozitia, apoi am strecurat prin sita ca sa nu aiba seminte de mure. Am pus in forme inghetata de piersici, am dat la congelator pina s-a intarit, apoi am pus un strat din compozitia cu mure, din nou am dat la congelator, apoi am sfirsit cu un strat de inghetata de piersici... e... voila, inghetata bicolor, proaspata, frumos colorata, dar si foarte delicioasa... 
Serviti ca sa va convingeti !!!
Va doresc o duminica minunata !


16 comentarii:

  1. Stai prea departe ca sa pot gusta, arata tare bine si cred ca sant tare bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce zici ?! Ne dam intilnire la jumatatea drumului si rezolvam problema si cu distanta si cu gustatul... Pupici si o duminica placuta !

      Ștergere
  2. Excelent arata si numai bune pt aceste zile f calduroase, pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la noi e caldura mare, asa ca inghetatele astea dispar si noaptea... Am un sot pe post de soricel, care rontaie... Pupici !

      Ștergere
  3. Exact ce trebuie pe caldura asta!Excelente!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Caldura mare peste tot, inghetata si salate pe post de mincare... Pupici !!!

      Ștergere
  4. Vin si eu la o portie !!!!ce bine le sta langa mure,pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Super-mega-ultra inghetata!! Merge de minune pe aceste calduri!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai sa rizi, dar eu maninc la greu si iarna... ca sa ma incalzesc, hi, hi... Pupici !

      Ștergere
  6. Si inca ce repejor servesc.Nu astept sa-mi spui de doua ori.Ador inghetata,cred ca stii deja.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca adori inghetata, cine nu o adora...?! si stiu ca nu trebuie sa te invit de doua ori... Pupici cu lipici !

      Ștergere
  7. Arata perfect , iar combinatia e delicioasa !!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super delicioasa ...eu anul asta abia am gustat murele...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca stateai mai aproape te invitam la mine, ca noi plecam peste citeva zile la mare si mi-e mila ca ramin murele... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !