joi, 7 martie 2013

Pennete alla mediterranea

Cam de multisor, nu am postat o reteta de paste. Si cum soata mi-a cumparat philadelphia cu ton, trebuia sa fac ceva cu brinzica, nu ?! O cautare rapida pe internet si philadelphia, mi-a oferit imediat reteta ideala. 
Ingrediente pentru 4 persoane: 
  • 400 g de paste pennette
  • 150 g brinza philadelphia cu ton
  • 250 g rosioare de tip datterino (merg si rosiile cherry)
  • 100 g de masline negre fara simbure
  • 30 g capperi 
  • o legatura mica de patrunjel
  • un catel de usturoi
  • sare
  • piper negru macinat
  • ulei de masline
Daca folosi capperi conservati in sare, intii ii spalam bine sub jetul de apa (ai mei au fost in otet si doar i-am clatit). Curatim usturoiul si-l prajim in ulei asa intreg, fara a fi taiat, adaugam rosiile spalate si taiate in doua (eu in patru ca erau marisoare) si la foc mare le condim rapid, dar nu lasam foarte mult pe foc. 
Intre timp, fierbem pasta al dente. In tigaia de prajit peste rosii, adaugam capperele si maslinele. eliminam usturoiul, presaram un pic de sare si un pic de piper macinat, adaugam pastele cu un pic din apa in care au fiert, vreo doua linguri nu prea multa, pentru ca oricum mai ramine apa in gaurele din pasta. Acum adaugam brinza philadelphia si cu ajutorul a doua linguri din lemn, amestecam bine toate ingredientele. 
Asezam pe platoul in care le vom purta la masa, presaram patrunjel taiat marunt si... servim...
Sa va povestesc ce gust are ?! Nu... lasati doar imaginatia sa va gidile papilele gustative si sa simtiti gustul pestelui ton, ca daca zic tonului, va ginditi la muzica... 
Pofta buna, va doresc !!!

22 de comentarii:

  1. Excelenta reteta,o voi face maine dimineata,am si branzica si caperele :) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, e delicioasa... Maninci si uiti sa te opresti... Nu-mi imaginam ca poate iesi o asa bunatate cu brinza philadelphia... Pupici !

      Ștergere
  2. Ce bunatate!
    Si eu ma omor dupa paste.
    Azi nu mai prind cursa, miine nu am timp, poimiine e deja prea tirziu sa mai ajung.
    Asa ca, mi-am facut si eu.
    Si ale mele sint delicioase (daca nu le laud eu, atunci cine?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kyra, le lauda cei care le maninca... corect, nu ?! Vin la tine la o portie, ca eu nu mai am... decit, daca-mi fac.

      Ștergere
  3. Ce delicioase trebuie sa fie! Super bun la paste philadelphia cu ton.
    baci ..o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nico, eu abia acum am descoperit philadelphia cu ton si m-am indragostit de ea... nebunie curata. Pupici !

      Ștergere
  4. Stii ca-mi plac pastele si im faci in ciuda.:))
    Stai sa vezi ce repede le gust!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, nu prea tine figura cu degustarea virtuala... Eu pina nu gust de adevaratelea, visez noaptea si mi se face foame...

      Ștergere
  5. Uma excelente refeição amiga bem ao meu gosto!

    Bjs

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Gabriela, e frumos colorata, dar nu e salata de paste... E o mincarica cu paste, adica e calda-...

      Ștergere
  7. Vaaai, ce bunatate ...ador reteta asta ...e musai sa o incerc si eu! Tare pofta mi-ai facut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danutza, daca-ti plac pastele, reteta asta e demential de buna, maninci si nu te mai saturi... Pupici !

      Ștergere
  8. Am mai facut nebunia asta si o voi mai face iar ,pt ca e o nebunie !!! Mersi mult ,Dana :) .Am Philadelphia,dar nu cu ton , improvizez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, merge si fara ton. Incearca sa pui ton in ulei la cutie, nu mult, doar cit sa amesteci bine cu philadelphia. Pupici *

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !