marți, 10 iulie 2012

Ghiacciolo all'anguria



Ceva racoritor, usor de facut, gustos, pe placul celor mici si a celor mari (asta daca mai ramine ceva, dupa ce descopera "micutii teroristi" bunaciunea din congelator)...
Ingrediente pentru cca 12 forme de ghiaccioli:
  • 500 g pulpa de pepene rosu 
  • 50 g zahar
  • 100 g iaurt natural
Curatim de coaja si de simburi o felie zdravana de pepene rosu, taiem bucatele, cintarim sa avem 500 g si punem impreuna cu zaharul si iaurtul natural la mixat bine, pina obtinem o crema parfumata si delicioasa. Umplem  formele din plastic, punem frumos capacelul si bagam in congelator pentru cel putin 4 ore, eu le-am facut dupa amiaza si le-am lasat pina a doua zi. Scotem cite o forma din congelator, o stringem usurel ca sa se desprinda de peretii formei si savuram delicioasa specie de inghetata de culoare... ?! rosu nu e, roz nu e... nu stiu cum se o denumesc.
Deci, va invit sa va racoriti alaturi de mine !


24 de comentarii:

  1. Frumoasa culoare la racoritoarea asta!Parca si vad cum le-a savurat cea mica!Pupci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da... si-a adus si prietena, ca sa se laude... Cica sint mai buni ca cei pe care-i cumperi tu la bar... hi, hi... Pupici !!!

      Ștergere
  2. Vreau si eu betisoare pentru inghetata;arata superb!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si umbrelute... Cind le-a cumparat sotul, umbrelutele, nu stiam ce trebuie sa fac cu ele, dar pe urma am priceput la ce folosesc... asta era cu multi ani, cind nu prea intram in bucatarie...

      Ștergere
  3. BUN...BUN ,FOARTE BUN SI SĂNĂTOS....PE CĂLDURA ASTA !!!PUPICI!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, nu stim ce sa facem ca sa ne racorim un pic... Pupici !!!

      Ștergere
  4. Grozave pe canicula asta."Fur" si eu una.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fura, ca am o alta reteta in plan si-mi trebuiesc formele... dar sa nu te vada, Isabella, da ?! Pupici !

      Ștergere
  5. mmm super inghetata, as manca oricand :) o zi minunata, pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela ! Te servesc eu, dar e doar virtual, nu prea tine... Pupici !

      Ștergere
    2. Foarte draguta, multumesc, e bine si virtual pentru psihic :))) pupici

      Ștergere
    3. Ce simpatica esti, Mihaela... asa cum zici tu, pentru psihic...

      Ștergere
  6. Yummmi....ce buna si racoritoare e inghetata ta!! Vreau portie dubla sa ma satur :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar daca am mancat portii multe si vaste de inghetata(virtuala :P) iau si de la tine o portie ca de pepene rosu nu am mancat ;-) merci, puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana, eu iti multumesc... Daca cumva faci inghetata de pepene adevarata nu virtuala, sa vezi ca o sa-ti placa, iar daca nu ai forme, le poti inlocui cu paharute de plastic si cu bastonase din plastic sau lemn... Pupici !!!

      Ștergere
  8. Super aceasta idee. Si eu le fac fetelor asa inghetata. Sunt atrase atat de forma cat si de gust. Am facut cu capsuni. Am sa incerc si eu cu pepene. Nu m-am gandit la el Ș)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita, Carol ! Cu capsuni n-am facut, ca nu am in gradina, dar cu pepene e racoroasa si delicioasa... Pupici si o zi buna !

      Ștergere
  9. Pe vremea asta e perfecta , dar ce ne facem , eu am zis ca dau doua portii , dai si tu ? ;)

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !