luni, 6 ianuarie 2014

Sarbatorile de Craciun si Anul Nou, in imagini

La multi ani si-un nou an cit mai bun !
Bine v-am regasit si in acest an. Sper ca ati petrecut bine sarbatorile de Craciun si cele de Anul Nou, ca nu ati mincat prea mult, ca dupa aia trebuie sa alergati...
Nu am facut prea mult nici in acest an, una pentru ca am fost din nou racita incepind cu ajunul Craciunului, iar in ajunul Anului Nou, a avut Isabella febra... Important e ca acum ne simtim bine...


Nu putea sa lipseasca luminarelele dulci de pe masa...


Aperitive pe baza de peste pentru ajun, vol-au-vent umplute cu crema de ton, facuta din peste ton la cutie, brinza philadelphia si ciupercute prajite in tigaie cu un pic de usturoi , sare si ulei. Toate ingredientele frulate , apoi am umplut vol-au-vent


Rulouri din somon afumat umplut cu philadelphia si salata




 Prinzul de Craciun
Aperitive





Supa cu tortellini, supa facuta dupa reteta de aici


Friptura de porc la cuptor + salata


Nu au lipsit nici biscuitii pentru mos Craciun


Steluta de Craciun


Nu au fost multe bucate, dar au fost prea multe pentru mica mea familie.

Iar in noaptea dintre ani, am servit:

Aperitive


Lasagna





linte + cotechino de la miezul noptii


Si am incheiat cu un tortulet si un pahar de sampanie



14 comentarii:

  1. La multi ani!

    Arata toate minunat si apetisant! Yuuum :)

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Danutza ! Un an nou cit mai minunat sa ai si tu, alaturi de jumatatea ta ::: Pupici !

      Ștergere
  2. Eu as fi gustat din toate pentru ca tot ce-ai pregatit e pe gustul meu.
    Si eu am fost racita, am avut o tuse tare urata, pe 24 dimineata am fost la medic si mi-a dat antibiotic, altfel nu-mi trecea. Nici nu puteam dormi noaptea de cat puteam tusi.
    Bine ca sunteti bine!
    La multi ani draga mea, numai bine in noul an!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Any, in program erau mai multe de facut, dar cum bine nu ma simteam si nici mult nu mincam, a fost mai mult decit suficient. Bine ca ti-ai revenit, chiar daca ai luat antibiotic, aici nu prea dau antibiotic, decit foarte rar... Te imbratisez cu drag, si-ti doresc un an nou minunat, plin de sanatate si impliniri !

      Ștergere
  3. Oooo, v-ati rasfatat, nu gluma!
    Si va doresc sa aveti un an imbelsugat asa cum a fost masa in noaptea trecerii dintre ani, sa fiti oameni buni si sa va mearga totul din plin.
    P.S. Cit despre boli, credeam ca numai eu am petrecut cu antibiotice si tuse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kyra, nu ne-am rasfatat suficient... sau ca sa zic mai altfel, rasfatul a fost total cind am ajuns la sampanie si tort... Deci si tu ai fost bolnavioara, of. of... Pupici si-un an nou cit mai bun si mai sanatos !

      Ștergere
  4. Numai bunatati!
    Cat despre raceala,Diana mea din 3 ianuarie ii dau antibiotic,are puroi pe amigdale.
    Va doresc tuturor un an nou asa cum il doriti!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, Dia... Sanatate multa Dianei, noi doar cu raceli ne luptam si eu am facut si vaccinul antigripal, probabil de asta am avut norocul sa nu fac si febra ca Isabella... Pupici, sanatate multa si-un an nou cit mai bun !

      Ștergere
  5. numai bunatati si toate arata minunat! felicitari draga mea si toate cele bune! te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Brigytte pentru complimente si pentru vizita ! Te pupicesc si eu si-ti doresc week-end placut !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !