duminică, 8 iulie 2012

Piept de pui cu philadelphia


Chiar daca e cald de nu se poate respira, cite ceva tot trebuie sa mincam, asa ca... ceva usurel, nu mincare grasa, nici prea fierbinte, nu ingrasa prea tare, asta daca renuntati la piinita... ar merge, la vreme de seara, nu ?!

Ingrediente:
  • 300 g piept de pui
  • 100 g brinza philadelphia
  • un sfert de pahar cu lapte
  • un catel usturoi
  • o minuta buna de marar proaspat
  • ulei de masline
  • salata
  • rosii
Am spalat carnita de pui, am taiat-o cuburele si in foarte putin ulei am rumenit-o usurel, la foc mediu impreuna cu catelul de usturoi curatat, spalat si taiat in doua. Am dat tigaia de prajit la o parte, am eliminat usturoiul, am adaugat brinza si laptele, am amestecat repede, am pus sare si mararul spalat si taiat marunt si gata papita. Daca doriti sa fie sosuletul de brinza mai subtirel, adaugati inca un pic de lapte.
Pieptul de pui se serveste pe pat de salata, felii de rosii si bineinteles ca se maninca impreuna (eu fara piine). Reteta e de la brinza philadephia, eu doar am imbunatatit-o cu gustul de usturoi si mararul din gradina.


25 de comentarii:

  1. Eelenta reteta, se retine.
    Sa ai o duminica faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna combinatia, imi place...chiar daca este cald trebuie sa mancam si proteine Pup!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cind cu caldurile, am devenit iepuras... maninc salata si la prinz si la cina, cu o felie de brinzica, sau "arunc" in salata o cutie de ton in ulei si nu mai maninc nimic, dar citeodata trebuie sa fie si altceva in farfurie, altfel ametim cu totul... Pupici !

      Ștergere
    2. Intr-adevar, de cateva saptamani si eu la fel mananc doar fructe si verdeturi, dar chiar trebuie sa diversificam, foarte bune retete gasesc aici, o saptamana minunata!!!

      Ștergere
    3. Multumesc, Mihaela ! Pupici si o saptamina cit mai racoroasa si placuta !

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mie-mi spui, care m-am dat la jumatate din cantitate... Pupici !!!

      Ștergere
  4. O idee foarte buna pentru zilele astea!Va pup fetelor si sa va bucurati de vacanta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine si foarte rapida! Va pup fetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adela ! Pupici si de la noi si o saptamina minunata !

      Ștergere
  6. Cu siguranta te opresti greu din papat.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar zilele aste o prepar !
    Imi place mult branza Philadelphia si cu piept de pui... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super bun! E la fix pe gustul meu;)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce pofta mi-ai facut!!! Il fac sigur ca banuiesc ca-i bun si rece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum e rece, probabil la fel de gustos... Oricum, noi am servit papita calduta, deci pe aproape de rece... Pupici !!!

      Ștergere
  10. Buono e veloce..ideale per questo periodo!!
    Brava Daniela!!
    baci

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !