sâmbătă, 21 iulie 2012

Salata de naut cu mozzarella


Sper sa nu plictisesc, daca postez inca o salatica delicioasa cu naut.
Ingrediente:
  • 250 g naut
  • o ceapa rosie
  • doua lingurite capere
  • 2-3 rosii
  • o mozzarella
  • hamsii conservati in ulei
  • origano
  • sare
  • otet balsamic
  • ulei de masline extravergine
Ingredientele le-am pus mai mult ochiometric... Nautul il aveam deja fiert ca ramasese de la salata precedenta. Am facut o floricica cu felii de rosie, am pus o jumatate de ceapa taiata fidelute, am presarat caperele si nautul, am pus bucatele de mozzarella, jumatati de hamsii, am presarat origano si am continuat asa cu inca un strat. 
Am pus salata la frigider si am condimentat-o doar in momentul servirii, cu un sosulet (spuneti-i emulsione, sau cum vreti), facut din sare, otet balsamic si ulei, nu condimentati toata salata, pentru ca daca mai ramine repunem salata in frigider, iar daca are sare+otet+ulei, nu mai este buna si pentru a doua zi.
Cantitatea de ingrediente, variaza dupa gustul fiecarui consumator. 
Pofta mare !

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Adnia, daca mai maninc mult salate din astea, recunosc ca imi plac foarte mult, ... devin, anti-carne, eu care mincam gratarelele si cu ochii, in seara asta, abia am inghitit o bucatica, tot salata mi s-a parut mai gustoasa...

      Ștergere
  2. Vai ce bine arata si ce idee buna mi-ai dat!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Any, nu credeam niciodata ca o sa-mi placa atit de mult nautul, mai mincasem dar nu in salate, iar la astea nu pot zice, nu... maninc la greu... Pupici !

      Ștergere
  3. Din nou salata cu naut,vreau si eu !!!:)
    Cumpar naut,prepar una din salatele tale si te anunt!:)
    Ce bine ar fi daca am reduce consumul de carne,definitiv!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Definitiv, nu stiu daca as rezista in zilele racoroase fara un pic de carne, dar sigur trebuie mincata cit mai putin... Eu deja am trei zile pe saptamina cind nu maninc carne, oua, brinzeturi, lapte... mai mult salata si vad ca ma simt destul de bine...

      Ștergere
  4. Foarte buna si satioasa salata :) pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunuta tare, cred ca mai zilele astea, pun din nou naut la fiert... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !