miercuri, 27 martie 2013

Cornulete rapide cu nutella


Cornulete rapide si delicioase, normal.
Ingrediente:
  • 125 g iaurt natural
  • 125 g unt topit
  • 250 g faina
  • 8 g praf de copt
  • un praf de sare
  • un pic coaja rasa de lamiie 
  •  nutella pentru umplutura
Punem in cuva mixerului toate ingredientele si mixam, pina acestea se incorporeaza bine. Rasturnam aluatul pe masa de lucru pe care am pus un pic de faina, apoi framintam din nou. Daca doriti ca aluatul sa fie mai dulce, puteti pune in mixer impreuna cu celelalte ingrediente, circa 50 g de zahar. Eu nu am pus zahar, pentru ca le-am umplut cu nutella. 
Impartim aluatul in doua parti, intindem pe rind foile, le taiem ca pentru cornulete (din aceasta compozitie ar fi trebuit sa iasa 12 cornulete, eu am preferat sa le fac mai mici, deci vor iesi ca numar, duble), umplem cu nutella sau orice gem dorim, le asezam in tava cuptorului tapetata cu hirtie de copt si in cuptorul preincalzit la 180 de grade, le coacem timp de 20 de minute.
Cind acestea sint gata, le scoatem, le lasam la racit, apoi pudram frumos si le servim.
Fragede si foarte gustoase.

14 comentarii:

  1. Mi-am notat reteta.
    Sigur o voi incerca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioase!!! Aluatul cu iaurt este tare bun..l-am facut dar nu la cornulete.
    baci..o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bune si gustoase trebuie sa fie.ador cornuletele de orice fel.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi spui... odrasla din dotare a spus bisss, iar eu am spus passs, ca dupa aia ma rastorn, hi, hi... Pupici !

      Ștergere
  4. Dani esti neobosita, deuna faci cate ceva bun. Hai ca dau la schimb paste cu sparanghel pentru cateva cornulete de-ale tale asa de bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vin repejor la o portie de paste... Ma duc sa pun la cutiuta, cornuletele. Pupici !

      Ștergere
  5. Ce delicii!! Imi plac mult cornulete, iar cu umplutura de finetti cred ca sunt delicioasa! Fur si eu cateva, e bine? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am mai facut de mult timp si imi plac enorm, cu orice umplutura! Se pastreaza bine cateva zile asa ca sper ca mai ai:)

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !