vineri, 13 iulie 2012

Biscuiti cu nutella


Biscuiti deliciosi pentru micul dejun...
Ingrediente necesare:
  • 300 g faina
  • 150 unt
  • 150 zahar 
  • 1 ou
  • un galbenus
  • coaja rasa de la o lamiie
  • nutella pentru umplut biscuitii
  • zahar pudra
Zbatem bine zaharul (eu am pus doar 100 g zahar, pentru umplutura e suficient de dulce) cu untul, adaugam mai apoi coaja rasa de la lamiie, oul si galbenusul,  cernem si faina peste celelalte ingrediente si framintam pina obtinem un aluat omogen.
Invelim frumusel aluatul in folie transparenta si-l bagam la frigider pentru cel putin jumatate de ora.
Intindem aluatul (eu folosesc tot timpul hirtie pentru copt, o coala sub aluat si o coala peste), decupam biscuitii cu forma pe care o bagam un pic in faina ca sa nu se lipeasca aluatul de ea, punem in tava de la cuptor tapetata cu hirtie de copt si bagam biscuitii in cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de cca 10 minute. Scoatem din cuptor, daca ii ungem cu gem ii lasam sa se raceasca, eu am pus nutella care era un picut tare, asa ca am riscat sa-mi frig un pic minutele, dar cind erau biscuitii calzi am pus repejor peste ei nutella ca sa o pot distribui pe toata suprafata biscuitilor. 
Lasam deci, sa se raceasca bine, presaram zahar pudra/praf, cum vrem sa-l chemam si servim dimineata alaturi de cafea.


20 de comentarii:

  1. Buni, buni cu o cana de cafea :). pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu arunci tu cativa si la mine?Te rooooog.Te cred pe cuvant cand spui ca sunt deliciosi,dar trebuie sa ma conving pe propria-mi piele.
    Pupici la fete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti trimit vreo citiva, pai se poate... trebuie sa-i gusti alaturi de mine, nu ?! Pupici !

      Ștergere
  3. Vreau si eu unul...arata super

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee buna mi-ai dat! Pentru luat la drum!

    :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca plecati in vacanta ?! La mine dispar de seara pina dimineata, nu apuca sa-i iau la plimbare...

      Ștergere
  5. sfiziosi questi biscotti farciti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dani, sunt atat de frumosi !:)
    Salvez si reteta asta !:)

    Week-end linistit !:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adina ! Cred ca in curind deschid biscoterie, la cit maninca familionul meu, aia din comert cica nu-s buni... Pupici si sa ai un sfirsit de saptamina cit mai minunat !

      Ștergere
    2. Adina, scuze, abia acum am vazut mesajul tau... I-ai facut, ti-au placut, cum au iesit ?!

      Ștergere
  7. Multumesc, dar eu nu locuiesc in tara si nu stiu cum as putea intra in posesia premiului, daca ar fi sa cistig...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cve idee buna pentru un desert pentru copii!
    Vreau sa fac o portie de nutela dupa reteta Laurei Adamache si voi incerca si reteta ta. Minunati.
    Fetita ta e norocoasa cu asa mamica care face asa bunatati.
    Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carol ! Fetita mea e smechera, cind fac biscuiti spune ca-mi place mie sa fac, dar nu spune ca ii place sa-i manince..., desi se lauda la colegii de scoala ca mamica ei face biscuiti buni... Pupici si week-end placut !

      Ștergere
  9. excelenti biscuiti, ii voi face si eu...am acasa un prichindel pasonat de biscuiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adnia, la mine e rau ca rontaie biscuiti si fetita si sotul, asa ca trebuie sa muncesc de zor... Pupici si o duminica placuta !

      Ștergere
  10. Mmm ce deliciosi sunt, biscuiti cu nutella vreau la micul dejun, pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serveste, Mihaela ! Fac si o cafeluta, ca merge bine cu biscuitii ?!

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !