miercuri, 25 ianuarie 2012

Baccalà la cuptor


Papa bun si sanatos, parerea mea... Peste cod am mai facut, dar nu la cuptor...
Ingrediente:

  • 600 g peste cod
  • 500 g cartofi curatati
  • o legatura patrunjel
  • 10 rosii cherry
  • doua linguri capere
  • masline cite dorim
  • o legatura de patrunjel
  • ulei de masline
Am lasat timp de doua zile pestele in apa, pentru ca era foarte sarat cind l-am cumparat. Apa o schimbam cit mai des, altfel vom risca sa bem apa iar mincarea sa fie buna de dat la cutu-cutu... 
Am scurs de apa, am sters cu hirtie, am dezpielitat pestele si cu o penseta i-am scos tepii/spinii, chematii cum doriti. Curatim, spalam si taiem cuburele cartofii. Intr-o tava yena unsa cu putin ulei, am pus bucatile de peste, apoi deasupra am asezat cartofii taiati cuburele, rosiile spalate si taiate (eu le-am avut la congelator si le-am spalat cu apa calda si am eliminat pielita), presaram si caperii spalati, maslinele le-am taiat in doua (de indicat maslinele negre, ca sint mai gustoase si dau si mai bine in decor, eu am avut doar verzi si nu mai aveam timp sa merg la pravalie sa cumpar negre)..., presaram foarte putina sare (eu in general maninc mai nesarat), presaram patrunjelul spalat in prealabil si taiat marunt, marunt, terminam cu un firicel de ulei deasupra si bagam tava in cuptorul preincalzit la 200 de grade, timp de 50 de minute. Lasam un pic sa se racoreasca si servim cu piinita calda, dar asta-i viitoarea reteta... 
Usor, rapid si gustos.
Pofta buna !


21 de comentarii:

  1. Este foarte bun baccala gatit in felul asta ..si eu il fac .
    o seara buna..ciao!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Zici ca nu mai ai? lasa ca eu astept pana faci data viitoare si vin prima la masa:)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am doua bucati in frigider, cum il prepar, cum strig... Pupici !

      Ștergere
  3. Imi place,e sanatos si are ingrediente pe placul meu!
    Scoala merge bine dar avem de lucru pentru toata familia:)Va pup si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la scoala atunci... noi astazi am avut sedinta, incepem sa citim si deja incep sa faca si dictari... si eu care eram stresata si inca mai sint... Pupici !

      Ștergere
  4. Chiar ca mi-ai facut pofta, cred ca-i tare buna. E de incercat. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Al meu barbat e innebunit dupa pestele asta... Pupici !

      Ștergere
  5. bunnn! ar trebui si eu sa prepar mai des peste:((sanatos si nu ingrasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu maninc prea des, desi e foarte sanatos... Trebuie sa remediez greseala si sa ma dau pe ... peste... Pupici !

      Ștergere
  6. Imi place pestele, oricum facut!!! Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-as manca si eu din mancarica asta frumos colorata! Mmmm...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca puneam masline negre, era si mai colorata si mai gustoasa... tura viitoare te invit si pe tine...

      Ștergere
  8. Ciao Daniela, che buono questo baccalà, è da tanto che non lo mangio. Buona domenica anche a te! un bacio Alex

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mio marito a voluto mangiare baccalà, ma fatto cosi al forno e venuto buonissimo... Baci !!!

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !