joi, 6 ianuarie 2011

Rulada din piept de pui


O reteta banala, dar care e pe placul copilasilor.
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

* un piept de pui
* doi morcovi
* sare
* piper
* seminte de susan

Am taiat pieptul in doua, apoi fiecare parte am taiat-o in jumatate fara sa se desfaca si am batut-o usurel cu ciocanul pentru snitele. Morcovii i-am curatat si i-am fiert "al dente".
Cind erau calduti, am pus morcovii deasupra pieptului de pui, am rulat si am legat cu un fir de ata.
Le-am infasurat in folie de aluminiu si le-am bagat in cuptorul preincalzit la 200 grade pentru circa 20-30 de minute. Dupa 20 de minute, am desfasurat pieptul din folie, l-am tavalit prin seminte de susan si l-am bagat din nou in cuptor.


Taiem feliute cind ruladele sint reci si bineinteles dupa ce am eliminat firul cu care le-am legat.  
Tura viitoare dupa ce le scot din cuptor, am sa le rumenesc un pic intr-o tigaie in care voi topi unt cit o nuca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !